BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Viso gero 2350Lt | BeOn

Vakar buvau BeOn parduotuvėje. Priešais mane eilėje stovėjo žmonės, kurie pirko naują kompiuterį ir monitorių. Pardavėjas viską gražiai supakavo ir pasakė, kad jiems mokėti reikia 2350 Lt. Sumokėjo.

Išeidami klientai atsisveikino - “viso geriausio”, tačiau pardavėjas tylėjo… Mano manymu, jis turėjo pirkėjus dar ir pro duris išleisti už tokią sumą. Reikia pagarbos turėti žmonėms, kurių dėka vakare alų geri ir su golfuku pas mamą važiuoji. Šiknius!

Rodyk draugams



5 komentarai ↓

#1   aNDRIUS 2009-02-05 @ 18:03

Pagaliau J.B. pavartojo necenzūrinus žodius! Tiesą sakant, aš ilgai laukiau, kada savo internetiniame dienoraštyje parašysi “Šiknius!”.
Tu jau pradedi man patikti, šik***iau ;)

#2   Tomas 2009-02-05 @ 23:07

Kad nepasakė “ačiū, kad pirkote. gero naudojimo” - gėda. :)
Tarkim pardavėjas buvo pavargęs, tačiau… Mandagumas turi būti. Visais atvejais.

#3   Alla 2009-02-06 @ 23:49

vėl varysiu ant Lietuvos, bet kai Kalėdoms buvau aplankyti… nuėjom su mama į Maxima apsipirkti. Kvaila merga paspaudė mygtuką, kad mokėsim grynais, nors mes jai jau davėm kortelę… ji pasakė, kad mūsų vienintelė išeitis eiti į bankomatą, kuris Akropoly yra pačiam gale, minimum 5minutės keli. kokio velnio? aš pasakiau, kad mes niekur neisim ir tegu pati tvarkosi, jei pati sau prikakojo… bet mama nenorėjo aiškintis (turi patirties su LT aptarnavimo lygiu, man čia neįtikėtina buvo, nes UK taip niekad nenutiktų, nebent babajų parduotuvėje, bet aš ten kortele ir taip nemoku :)) Ta panelė nei mokėjo kaip tiesiog įjungti mokėjimą kortele, nei norėjo skambinti pagalbos, nei atsiprašė… Net kai aš jai pradėjau aiškinti kokia ji yra šiknė (aišku tiesiai jai taip nesakiau, nes aš tai turiu manierų) ir bandžiau išpešti atsiprašymą… bet taip jo ir negavau. O šian UK dirbo Rasa, nu galvoju viskas aišku, nu ir ką manai? Tai buvo siaubingiausias aptarnavimas mano gyvenime. Su dar siaubesniu akcentu. Ji mane aprėkė netgi. Kiti žmonės eilėje net pradėjo piktintis, ji irgi nieko nepasakė - nei ačiū nei viso gero. Taip niežėjo pas manager nueiti bet galvoju credit crunch tegu gyvena sau laiminga, karma ją pagaus. Bet leidau jai suprasti kad žinau iš kur ji ir ką manau apie jos profesionalumą…

#4   Citrus 2009-02-07 @ 20:57

Tu net golfuko neturi o is kitu saipaisi, negrazu autoriau.

#5   zukras 2009-02-25 @ 14:49

Visiem linkeciau padirbeti aptarnavo sferoje. Mano moto - kaip jus man, taip ir as jum. Uzp*sa tokie zmones, kai ateje i parduotuve perka degtuku krebute, veliau drasko akis, geriausiu atveju ziuri kaip i koki asocialu ir t.t. Ne duok dieve jei va tokiam zmogeliui igyta preke sugenda(elektronikos), va tada su didziausia sypsena grazioje formoje siunciu n*. Siais laikais visi zino savo teisias, as savasias dar geriau zinau, toliau toks zmogus tegu ir kariauja su Lietuvos teisine sistema. Mandagiems ir maloniems zmonems visad padedu spresti iskulusias problemas, patariu kaip toliau elgtis(savo kompetencijos ribose). Aisku yra visokiausiu niuansu ir t.t., bet manau visur turi savitarpio supratimas ir pagarba.

Palikti komentarą